sandrarostedt

Alla inlägg under januari 2015

Av Sandra Rostedt - 25 januari 2015 12:39

Sitter i min rosa morgonrock och försöker läsa samhäll. Går inte alls bra men måste verkligen plugga då jag har prov på onsdag och har inte börjat :( har dock fått klart två inlämningar som inte ska lämnas in än, men skönt att ha fått det klart.
Idag ska jag bara ta det lugnt som jag gör varje helg, inte stressa med något. Kanske städa klart mitt rum också dock. Hoppas ni haft en bra helg <3

Av Sandra Rostedt - 24 januari 2015 16:56

Bestämde mig nu för att börja använda denna ovanför som jag köpte i somras. Den har bara stått orörd men nu var det på tiden att börja använda den.
Blev ganska fint tycker jag.
Köpte min på Öland men går nog att köpa på internet med.
Så nu ska denna låda få en fin plats på mitt rum :)

Av Sandra Rostedt - 24 januari 2015 15:29

Har fram tills nu bara kollat på film och suttit vid datorn och tagit det lugnt. Har letat runt efter billiga Nike skor. Dom är så snygga och kommer behöva skor när man tränar så ofta sen. Har ni några tips så bara kommentera :) då jag inte vill lägga mycket pengar på något då jag lever på studiebidraget.

Nu blir det mat och därefter en lugn lördag. Vi hörs sen igen, kram!

Av Sandra Rostedt - 23 januari 2015 17:38

Längtar tills jag har fått jobb och kan flytta hemifrån. Så jag får inreda och köpa allt jag vill! Dröjer ett tag till men drömma får man göra :)

Av Sandra Rostedt - 23 januari 2015 10:19

Blev en grymt gympass igår, var även knappt nåt folk vilket var skönt! Blir nog att skaffa en årskort snart. För tycker det är så kul faktiskt.
Nu ska jag till skolan för en lektion och därefter hem till mamma! Hörs senare :)

Av Sandra Rostedt - 23 januari 2015 09:13



   

Kolla in min underbara mosters blogg!! 


Klicka här ---> www.patricialindqvist.bloggplatsen.se


Av Sandra Rostedt - 22 januari 2015 09:58

 

Godmorgon torsdag! Har gjort mig en god frukost och ska till skolan halv 2 för att spela in en inlämning med mina kompisar. Därefter blir det nog en sväng på stan och sen hem. Och ikväll blir det kanske gymmet med Henrik! Härlig dag :)

Och imon är det redan fredag, hur skönt?!! Nu ska jag kolla på Dr Phil och senare göra mig iordning.
Kram


Av Sandra Rostedt - 21 januari 2015 21:24

Förr växte mitt hår hur sakta som helst och håret hade samma längd i flera år då håret gick av. Jag plattade håret massor och färgade.
Men nu älskar jag att vårda och hålla på med mitt hår sen nåt år tillbaka. Och nu har mitt hår växt enormt. Här är mina tips och hur jag fick håret att växa :

#klipp dig inte alls så ofta som frisörer säger, växer håret 1-2 cm i månaden och du klipper dig en gång i månaden så blir det ju inte längre. Klipp dig en gång och sen vårda håret så slipper du klippa dig ofta och håret växer.

#minska på plattång. Fönar bara mitt hår för att få plattare hår vilket gjort att det växer fortare än om jag använde plattång.

#duscha håret 1-2 gånger i veckan. Alla säger "hur kan man duscha så sällan, blir jätte fettigt ju". Men ju oftare du duschar ju mer fett blir håret då håret är så van. Ju mer sällan man duschar desto mindre fett. I början kommer det bli jätte fett men man måste vänja håret, så stå ut.

#glöm inte använda värmeskydd innan du plattar eller fönar. Ge ditt hår en olja i topparna. Brukar även ta i balsamspray.

#använd tofsar utan metall.

#köp en tangle teezer, är en grym borste som inte sliter på håret lika mycket!

#använd inpackning då och då

#sov inte med håret nedsläppt då det gnider sig mot kudden.

#färga endast utväxten, aldrig hela håret varje gång.

Presentation


Hejsan svejsan! är en 17 årig tjej som har skilda föräldrar och stora familjer. På dagarna är jag med min pojkvän och går även andra året på gymnasiet i inriktning vård och omsorg. Jag är en shopping galen tjej som även gillar att rida och vara med

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mest av på bloggen?
 Min vardag
 Bilder
 Tips
 Träning
 Inköp
 Outfit
 Lite av varje
 På Önskelistan
 Om mig

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards