sandrarostedt

Alla inlägg den 3 januari 2015

Av Sandra Rostedt - 3 januari 2015 22:43

Av Sandra Rostedt - 3 januari 2015 15:53

Idag har jag och Henrik varit tillsammans i 21 månader. Snart två år, låter ju jättelänge. Men tiden har gått så fort så, känns som vi nyss blev tillsammans. Puss puss!

Av Sandra Rostedt - 3 januari 2015 12:38

Såhär går jag runt när jag är ledig. Tröjan är från gina tricot och är jättemysig. En enkel men ändå lagom snygg klädsel.

Av Sandra Rostedt - 3 januari 2015 11:17

Har spelat fotboll, innebandy, bågskytte, gymnastik och nu rider jag bara

Har extrem fobi för spindlar!!

Har 2 tatueringar

Älskar att gå i affärer, kan göra det varje dag utan att tröttna!

Hatar mc donalds mat

Älskar att resa och vill göra det massor när jag är äldre

Mina favorit filmer är Harry Potter, så sjukt bra!

Äter alldeles för mycket chips och godis... Men man lever ju bara en gång :)

Hatar lök, och annat smått i maten

Älskar att hålla på med håret, vårda det, och prata om hår

Ska i framtiden jobba med något jag älskar, då man ändå ska göra det hela livet

Min favoritmat är hemmagjord kebab, mums

Tycker det är roligt att sminka mig varje dag, har blivit som en hobby

Tycker det är jätte roligt att övningsköra men blir stressad när bilar är bakom

Går andra året på gymnasiet, vård och omsorg

Gillar att vara med min pojkvän varje dag, är inte sån som är med vänner så ofta hemma

Jag har aldrig brutit några ben

Är ingen morgonmänniska utan är uppe länge på kvällarna

Är 159 cm lång, har storlek 36-37 i skor

Presentation


Hejsan svejsan! är en 17 årig tjej som har skilda föräldrar och stora familjer. På dagarna är jag med min pojkvän och går även andra året på gymnasiet i inriktning vård och omsorg. Jag är en shopping galen tjej som även gillar att rida och vara med

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mest av på bloggen?
 Min vardag
 Bilder
 Tips
 Träning
 Inköp
 Outfit
 Lite av varje
 På Önskelistan
 Om mig

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards