sandrarostedt

Alla inlägg under januari 2015

Av Sandra Rostedt - 31 januari 2015 22:27

Min största dröm just nu är att åka till Thailand! Jag som är så kräsen med fult vatten när jag ska bada. Hur underbart ser då inte detta ut? Att få åka dit och stanna några veckor och bara njuta av värmen och allt. Åka på utflykter, kanske rida på elefanter, bada vid vattenfall. Drömmer mig bort just nu. Dock vet jag att drömmen är långt borta då Henrik inte vill flyga och min familj inte vill flyga så långt bort. :( Åå att bara hitta på massa roligt utomlands på denna underbara plats. Vill dit nu, äta speciell mat, bada, sola, gå runt i staden.
Min dröm!

Av Sandra Rostedt - 31 januari 2015 16:29

Hur snygga är dom inte?!
Är så sjukt nöjd med detta köp! Köpte ju ungdoms storlek så hittade dem billigt. Älskar dom redan och kommer använda dem jämt! Tänk till våren och till sommaren när man har bruna ben :) ska kämpa för att hålla dem vita

Av Sandra Rostedt - 31 januari 2015 14:16

Gör som jag alltid gör dessa lugna och sköna helger. Ligger nämligen och kollar på roliga program och kollar videos på mobilen. Slippa känna stress och ångest över att behöva göra saker!
Såhär ser det ut utanför mitt fönster. Jättefint men värre när man går ut tyvärr!
Ha en underbar helg alla :)

Av Sandra Rostedt - 31 januari 2015 11:11


Dag 1 5 saker du gör varje dag
Dag 2 Något du längtar efter just nu
Dag 3 Något du är väldigt trött på just nu
Dag 4 Ditt senaste köp
Dag 5 favorit låtar just nu
Dag 6 En sak du aldrig kommer att göra
Dag 7 Ditt stora beroende i livet
Dag 8 jag går aldrig ut utan
Dag 9 Mina favoritskor
Dag 10 Mitt rum
Dag 11 om jag vann en miljon skulle jag..
Dag 12 En sak du garanterat kommer att göra inom 5 år
Dag 13 5 saker du önskar dig
Dag 14 Mina intressen
Dag 15 vad har du alltid i din väska?
Dag 16 Favorit motton/ citat
Dag 17 10 personer/saker du skulle ha tagit med dig till en öde ö
Dag 18 en bild på dig själv som barn
Dag 19 En bild som gör dig glad
Dag 20 Dina mellannamn och vad du tycker om dem
Dag 21 Favoritplagg
Dag 22 Berätta om ett minne från en resa!
Dag 23 min familj
Dag 24 Dina rädslor
Dag 25 Puss eller krambild med dig och någon annan
Dag 26 favoriter
Dag 27 En låt som beskriver hur du känner dig idag
Dag 28 innan jag dör ska jag
Dag 29 Ditt bästa kärlekstips
Dag 30 Den finaste saken du äger

Eftersom jag just nu har svårt att komma på vad jag ska blogga om så tänker jag köra detta från och med imorgon :) hoppas ni gillar det

Av Sandra Rostedt - 30 januari 2015 18:08

Godkväll! Har inte gjort något speciellt idag. Men var nyss med Henrik på bengtssons, biltema och godishuset. Så ikväll blir det mys och godis :)
Men nu ska jag övningköra till Landsbro och gå på hockey! Hörs imorgon :)

Av Sandra Rostedt - 30 januari 2015 11:53

Igår kom detta paket levererat till dörren. Dem var verkligen så mycket snyggare i verklighet och är knallrosa! Dem här kommer jag använda jämt på gymmet framöver :)

Av Sandra Rostedt - 30 januari 2015 09:15

Grattis min fina moster på din 24 års dag!! :) hoppas du får mycket presenter och god fika idag! Och se till att du blir uppvaktad helt :) puss

Av Sandra Rostedt - 29 januari 2015 17:12

Ikväll på 5an 20.00 börjar detta program! Har sett reklamen flera gånger och det verkar riktigt roligt! Så titta ikväll :) och hoppas det lever upp till förväntningarna.

Om en stund ska pappa bjuda mig på mc donalds mat :) kram

Presentation


Hejsan svejsan! är en 17 årig tjej som har skilda föräldrar och stora familjer. På dagarna är jag med min pojkvän och går även andra året på gymnasiet i inriktning vård och omsorg. Jag är en shopping galen tjej som även gillar att rida och vara med

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mest av på bloggen?
 Min vardag
 Bilder
 Tips
 Träning
 Inköp
 Outfit
 Lite av varje
 På Önskelistan
 Om mig

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards