sandrarostedt

Alla inlägg under februari 2015

Av Sandra Rostedt - 28 februari 2015 15:52

Har precis varit på kalas då Stefan fyllde år igår. Så det blev extra fint kalas med god tacopaj och tårta till efterrätt :)
Idag blir det en lugn dag som vanligt och skjuter plugget till imorgon. Och ikväll ska jag bara ligga i sängen och äta godis och även kolla på Melodifestivalen.

Av Sandra Rostedt - 27 februari 2015 21:45

Har ni missat denna bild? Alla ser denna klänning i olika färger! Sjukt tycker jag!! Jag ser denna klänning i blå och svart, medans henrik tyckte den var guld och vit. Men va? Jag ser inget vitt och guld. Så sjukt att våra ögon ser olika :) vad ser ni för färger??

Av Sandra Rostedt - 27 februari 2015 20:17

99 kr köpte jag alla dessa bikini överdelar för på hm på internet. Sjukt bra pris eller hur? Egentligen kostar 1 150 och jag fick 3 för ännu mindre pris. Är jättenöjd och nu slipper jag lägga dyra pengar på det. Så tips att kolla in där lite då och då, dom har alltid bra rea :)

Av Sandra Rostedt - 26 februari 2015 12:19

Istället för att äta skolmaten gjorde jag detta mellanmål. Kanske inte ser så gott ut då den blev misslyckad, men det var det :)
Ägg, vatten, salt och skinka är allt som behövs enligt mig!

Av Sandra Rostedt - 26 februari 2015 10:44

Sitter i sängen och kollar på mtv. Har varit på gymmet och varit personlig tränare åt min kompis. Gick väl helt okej, dock har hon gymmat mer än mig så hon lärde sig ju inget nytt precis. Men kul ändå :) hade varit roligare att göra det när jag gymmat mer och blivit ännu bättre.
Därefter gick jag hem för har några timmar rast så passar på att vila lite.
Idag ska jag färga min gräsliga utväxt äntligen!

Av Sandra Rostedt - 25 februari 2015 21:17

Hej igen
Spenderat dagen i skolan och därefter var jag på möte på vilan i typ 10 min. Hon frågade inget om mig utan gick rätt på sak och frågade hur mycket jag vill jobba i sommar :) svarade hela sommaren då jag ändå inte har något för mig, vet dock inte hur mycket procent än. Så längtar tills jag får mitt schema i april :) hade dock gärna börjat jobba lite redan nu men sommaren får duga haha.
Kollar nu på biggest loser så Hejsvejs

Av Sandra Rostedt - 23 februari 2015 15:04

~ hallå hallå ~
Måndag idag och dagen rullar på. Har ingen ångest då jag bara längtar till mitt möte på onsdag :)
Sitter i skolan med musik i öronen och gör klart en inlämning. Idag har jag fullt upp men jag gillar såna dagar också! När jag kommer hem ska jag äta, sen övningköra med pappa och även åka till en affär, och till sist gymma med Henrik :) yes yes

Av Sandra Rostedt - 22 februari 2015 19:44

Mina favoriter nu på vintern och båda är från gina tricot :) gillar att klä mig varmt i stickat, men det ska även sitta lite tight

Presentation


Hejsan svejsan! är en 17 årig tjej som har skilda föräldrar och stora familjer. På dagarna är jag med min pojkvän och går även andra året på gymnasiet i inriktning vård och omsorg. Jag är en shopping galen tjej som även gillar att rida och vara med

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mest av på bloggen?
 Min vardag
 Bilder
 Tips
 Träning
 Inköp
 Outfit
 Lite av varje
 På Önskelistan
 Om mig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards