sandrarostedt

Alla inlägg den 5 februari 2015

Av Sandra Rostedt - 5 februari 2015 22:48

~ denna kvällsmat åt jag efter att idag har kört igenom nästan alla muskelgrupper ~
Kommer somna gott nu för trött är jag minsann! Även sovmorgon imorgon vilket är det bästa med fredagar :) sov så gott alla

Av Sandra Rostedt - 5 februari 2015 16:17

Var så sjukt trött på idag på morgonen men lyckades ändå göra ett bra gympass. Körde efter Jennifers övningar och det var tufft men bra! :) körde ben och mage.
Ikväll ska även jag och Henrik till gymmet och köra rygg, bröst och mage. Ser fram emot att börja träna mer än 2 dagar i veckan när vi köpt gymkort!

Av Sandra Rostedt - 5 februari 2015 13:18

~favoritlåtar~

Lyssnar mest på det som är på radion. Förr lyssnade jag på musik på lektioner i skolan och hemma och hela tiden. Men nu är det väl bara när jag åker bil och så. Men har några få favoriter:
Take me to church
Thinking out loud

Presentation


Hejsan svejsan! är en 17 årig tjej som har skilda föräldrar och stora familjer. På dagarna är jag med min pojkvän och går även andra året på gymnasiet i inriktning vård och omsorg. Jag är en shopping galen tjej som även gillar att rida och vara med

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mest av på bloggen?
 Min vardag
 Bilder
 Tips
 Träning
 Inköp
 Outfit
 Lite av varje
 På Önskelistan
 Om mig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards