sandrarostedt

Alla inlägg den 2 februari 2015

Av Sandra Rostedt - 2 februari 2015 19:13

Godkväll folk!
Henriks jobb tider jag nämnde är flyttade till nästa vecka så vi kan gymma denna veckan ändå :) det dumma är att han jobbar sådär just på sportlovet :( lite surt

Känner att jag har sån energi nuförtiden, skulle vilja hitta på mer saker!
Skulle vilja gå ut och äta oftare, fika mer, kanske åka och bada, åka och shoppa :) eller något annat roligt!

Sen min hunger vill jag inte tala om haha :) är hungrig i princip hela tiden, eller mest på kvällen!
Någon som vet varför?

Ska försöka lägga upp bättre inlägg än jag gjort :) ses imon

Av Sandra Rostedt - 2 februari 2015 12:50

Få mitt körkort, kunna åka vart jag vill och slippa gå. Kan hitta på mer saker när man har körkort.
Även att flytta hemifrån och ta eget ansvar, få inreda och bo som man vill. Och till sist resa massor.

Presentation


Hejsan svejsan! är en 17 årig tjej som har skilda föräldrar och stora familjer. På dagarna är jag med min pojkvän och går även andra året på gymnasiet i inriktning vård och omsorg. Jag är en shopping galen tjej som även gillar att rida och vara med

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mest av på bloggen?
 Min vardag
 Bilder
 Tips
 Träning
 Inköp
 Outfit
 Lite av varje
 På Önskelistan
 Om mig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards