sandrarostedt

Alla inlägg under maj 2015

Av Sandra Rostedt - 29 maj 2015 18:31

Som rubriken säger så är jag äntligen klar med min praktik! Jag har faktiskt haft en grymt bra tid på vårdcentralen. Har aldrig varit med om en såhär snäll handledare som jag lärde känna och vågade prata om allt med och som kramade mig när jag skulle sluta. Fick smörgåstårta och tårta för att en läkare skulle sluta så blev perfekt avslutning. Så jag har haft grymma 6 veckor men har varit så sjukt trött varje dag dock. Känns skönt att få två veckor i skolan nu! Kunna vila ut och orka träna.
Ikväll kanske jag och Henrik ska gå på bio vilket blir roligt :) och imorgon ska jag jobba 3 timmar. Ha en bra fredag :)

Av Sandra Rostedt - 26 maj 2015 22:25

Har spenderat min eftermiddag/kväll på Eksjös camping. Vi hade nämligen kalas med pappas släkt och åt riktigt god mat och fika. Rekommenderar jag faktiskt! Det var en roligt kväll, dock är jag trött nu. Godnatt med er :)

Av Sandra Rostedt - 25 maj 2015 17:31

Ligger hemma och är hur trött som helst nu efter jobbet. Fick lägga om ett sår själv idag eftersom det ingår i en skoluppgift. Henrik är i Stockholm och jobbar till fredag så är ensam tills dess. Så det känns väl sådär.

Men asså Vilket underbart väder vi hade här igår, kunde gå i linne till gymmet. Och har till och med bränt min arm :) den värmen vill jag ha varje dag.

I helgen ska jag jobba och har just nu 5 bokade pass. Så äntligen ska jag kunna få in lite egna pengar :) och slippa snåla för en gång skull

Av Sandra Rostedt - 23 maj 2015 21:05

Om exakt ett år är det min tur att gå balen! Ser såå mycket fram emot att få köpa min dröm klänning och fixa mig fin. Och även ta massor av kort som sen kommer finnas där som minne. Är röda mattan jag ser fram emot allra mest, vad som sker därefter vet jag inte så mycket om utan det blir bara en bonus :)

Av Sandra Rostedt - 22 maj 2015 21:30

Fredagsmys framför baksmällan 3 <3

Av Sandra Rostedt - 21 maj 2015 22:27

STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN AMANDA!
Till henne köpte jag ett par shorts och ett värmeskydd till håret :)

Har idag jobbat och tränat! Ville bara säga till alla att någon gång testa på gym! För mig behövs ingen motivation eller kompis att gå med för att "tvinga" mig till gymmet. Jag tycker det är roligt och längtar nästan dit! Det har blivit ett intresse och man känner sig så duktig efteråt :) det känns så skönt efter ett pass! Speciellt när man känner att det bränner i kroppen :) då vet man att man har kämpat! Kram

Av Sandra Rostedt - 18 maj 2015 21:12

Godkväll! Förbereder mig för att sova då jag har en extremt lång dag framför mig imon. Ska ha praktik mellan 7-4 och sen gå bredvid mellan 4-21.
Har idag gått på stan och hittade ingenting.. Måste köpa ny skinnjacka då min är sönder, men det fanns ingen i stan. Måste köpa nya byxor men fanns inte i min storlek. Skulle köpa present till Amanda men hittar inget. Har en del att köpa haha :)

Av Sandra Rostedt - 17 maj 2015 21:05

Hej! Tyvärr är det söndag redan..
Vilket betyder att jag måste upp tidigt och åka buss till praktiken imon.
Har spenderat större delen av helgen med lilla Eddie. Han kommer till mitt rum och vill komma in hela tiden. Han är för söt den pojken!
Har tränat tidigare och det tog kan jag säga, eftersom vi slarvat eller inte hunnit med träning denna veckan. Men nästa vecka blir det skärpning och tre pass ska göras!
Nu väntas hockey och kvällsmat :)

Presentation


Hejsan svejsan! är en 17 årig tjej som har skilda föräldrar och stora familjer. På dagarna är jag med min pojkvän och går även andra året på gymnasiet i inriktning vård och omsorg. Jag är en shopping galen tjej som även gillar att rida och vara med

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mest av på bloggen?
 Min vardag
 Bilder
 Tips
 Träning
 Inköp
 Outfit
 Lite av varje
 På Önskelistan
 Om mig

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards