sandrarostedt

Alla inlägg under december 2014

Av Sandra Rostedt - 31 december 2014 20:35

Som jag skrev igår så tycker jag inte att nyår är något speciellt. Firar det både hos min pojkvän och hos mig. Började med en räkmacka som förrätt och potatisgratäng och kött hos Henrik. Och nu är jag hos mig och kollar på hockey och ska snart spela poker och försöka vinna :) senare blir det efterrätt och därefter smälla raketer och sova!
Ha ett gott nytt år :) hoppas er kväll blir grym!

Av Sandra Rostedt - 31 december 2014 13:25

      

# gjorde du något du inte gjort tidigare? Jag kollade på bilspeedway, började träna på gym inom skolan, höjde mina betyg, började övningsköra osv.


# bästa månaden? Tror att det är juli då jag älskar sommaren och att vara ledig. Men även devember då denna månad har varit mysig och rolig med bland annat julklappsköp och julfilmer. 


# Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga tyvärr. Däremot funderar jag på om jag ska ha några detta året.


# Har du varit sjuk eller skadat dig? Har som vanligt haft perioder då jag är sjuk länge, men det är likadant varje år.


# Vad spenderade du mest pengar på? Inget annorlunda. Utan det vanliga, smink, kläder, mat, godis och lite annat. Pengarna räcker inte så långt heller när man inte jobbar än. 


# Hur tillbringade du julen? Med min familj och släkt hemma hos oss med paket och god mat och kalle anka såklart. Annandagen med min pappa och även med min pojkvän och hans familj senare. Bra jul helt enkelt.


# Blev du kär i år? Är redan kär och blev det 2013


# Något du ångrar att du inte gjorde? Sommarjobbade


# Något du ångrar att du gjorde? La för mycket energi på att vara ledsen och lägga energi på människor som inte la nån energi eller brydde sig om mig.

 

# Mest stolt över? Att jag hittat dem människor som finns där för mig. Även stolt över att jag gått igenom halva gymnasietiden och höjt många betyg.


# Vad fick dig att må bra? Min familj, min pojkvän, mina vänner jag kommit nära.


# Vad saknade du? Ingenting

 

# Hur ska 2015 bli? Som alla andra år fast liite bättre. Vill hitta på så mycket som möjligt och göra roliga saker.


Av Sandra Rostedt - 31 december 2014 11:43

Har aldrig haft någon riktig parfym, utan bara massa billiga. Så blev jätteglad när jag fick denna i julklapp av Henrik. Luktar så sjukt gott!! Ett stort tips :)

Av Sandra Rostedt - 30 december 2014 18:18

För exakt två veckor sedan så gjorde jag min andra tatuering. Jag har länge velat ha den där på armen så det kändes rätt. Visste även att jag ville ha en tatuering som har med familjen att göra så det blev det. Ville inte ha den på svenska och inte heller på engelska då min andra är det. Tillslut hittade jag en fin text på latin. Den betyder "familjen är mitt allt". Är jätte nöjd!
Har ni några frågor så är det bara att ställa :)

Av Sandra Rostedt - 30 december 2014 17:06

Dessa dagar känns så sega när man är ledig men det är ändå så skönt och slippa skolan. Är så extremt mycket plugg nu andra året så man behöver verkligen vara ledig ibland!
Ska snart äta god hemmagjord kebabtallrik, favorit mat <3
Imorgon är det nyår vilket jag inte tycker är så speciellt, överskattat! Ska umgås med min släkt hela kvällen.

Av Sandra Rostedt - 30 december 2014 15:15

Lilla Eddie har likadana lockar som jag hade när jag var liten, så gulligt! Om bara några dagar fyller han 3 år, kändes som han nyss föddes. Älskar dig <3

Av Sandra Rostedt - 30 december 2014 14:36

 

Hallå på er som hittat hit! Har bloggat tidigare på devote i några år. Detta var dock min första bloggportal jag var på och vill nu tillbaka till denna. Jag bloggar mest om min vardag, tips, inköp och intressen osv. Försöker även att vara mycket personlig. Jag hoppas att ni kommer gilla bloggen! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan svejsan! är en 17 årig tjej som har skilda föräldrar och stora familjer. På dagarna är jag med min pojkvän och går även andra året på gymnasiet i inriktning vård och omsorg. Jag är en shopping galen tjej som även gillar att rida och vara med

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mest av på bloggen?
 Min vardag
 Bilder
 Tips
 Träning
 Inköp
 Outfit
 Lite av varje
 På Önskelistan
 Om mig

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
December 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards