sandrarostedt

Alla inlägg under mars 2015

Av Sandra Rostedt - 31 mars 2015 20:40

Har spenderat dagen i Jönköping med pappa och syrran! Älskar att shoppa men hittade ingenting på A6, finns inte alls mycket affärer där i jämfört med inne i stan.
Vi åt sedan på subway vilket var så gott så :) har hittat min favorit affär också nämligen stadium outlet! Var som i himlen där inne och hittade massa fint till billigt pris! Fick med mig 3 plagg därifrån varav 1 till Henrik.

Av Sandra Rostedt - 30 mars 2015 18:39

Fick hem mitt efterlängtade linne från sportamore idag! Älskar Nikes linnen då dem har grym kvalité :)

Av Sandra Rostedt - 30 mars 2015 11:23

Godmorgon, är såå skönt att kunna sova så länge man vill! Och lyxade till med en riktigt onyttig frukost precis :)
Denna dag ska jag plugga lite, och även kolla igenom körkortsboken, och ikväll kanske träna!
Ska även titta på massa roliga program hade jag tänkt :) hörs sen

Av Sandra Rostedt - 28 mars 2015 20:56

~ Godkväll ~
Har som alltid en dag i veckan då jag duschar länge, smörjer in mig, och fixar lite. Så det gjorde jag idag och låg även och kollade på massa program.
Därefter fick jag stressa mig iordning för vid 3 skulle nästan hela släkten samlas i östanå. Där lekte barnen i lekparken och vi grillade korv. Tyvärr blåste det och var iskallt just där vi var! Men annars har det varit en bra dag :)

Av Sandra Rostedt - 27 mars 2015 19:43

Fredag är äntligen här och jag var ute en sväng med Eddie efter maten. Vi gick till lekparken då han har tjatat om det hela dagen :)
Har precis skrivit klart en inlämning så jag har hunnit med allt jag skulle idag!
Har nu 10 dagar ledighet framför mig och det blir riktigt drygt känner jag. Hade gärna jobbat eller hittat på nåt roligt, men icke. Dock ska jag njuta lite grann ändå då detta är min sista ledighet på länge. Ska snart ut på 6 veckor praktik. Och därefter ska jag jobba hela sommaren. Så fullt upp :)
Nu får ni ha en bra fredag! Jag ska äta ostbågar och kolla på let's dance.

Av Sandra Rostedt - 25 mars 2015 10:21

Godmorgon!
Spenderade gårdagen på gymmet då vi körde mest armar, axlar och mage då vi gillar det mest. Sen körde jag även några få övningar ben. Det som gör det roligt att gymma är ju när man känner framsteg :)

Sitter i sängen just nu och lyssnar på musik. En kompis ringde nämligen nyss och sa att våra 2 lektioner är inställda så jag är ledig idag :) yeay
Vi har precis fått en inlämning eller tenta som han kallar det. Som ska vara inne om två dagar och jag har boken i skolan eftersom jag inte behövde åka dit.
Men jag ska snart gå på stan tänkte jag! Ha en bra dag

Av Sandra Rostedt - 23 mars 2015 10:18

~ Igår kom min lilla prins hem igen ~
Har en sista vecka i skolan innan jag går på påsklov. Har även mycket plugg som ska göras. När jag kommer hem idag ska jag ta det lugnt och plugga.
Sitter i skolan där det diskuteras om en person som är borta i Vetlanda. Tycker det är så sorgligt att såna saker sker, tänk om det hade varit i ens egen familj. Tycker synd om familjen till denna person!

Av Sandra Rostedt - 21 mars 2015 11:09

Såhär såg maten ut som vi gjorde igår efter gymmet! dock råkade vi göra så mycket att det hade räckt till 6 pers istället för 2 :)
Sitter just nu och kollar på unga föräldrar på ipaden, intressant tycker jag. Idag ska jag duscha, plugga, ta det lugnt. Men även gå till affären och köpa lite.
Och inatt kom det snö... Efter att vi haft det så varmt och skönt. Får hoppas det blir varmt snart igen :) kram

Presentation


Hejsan svejsan! är en 17 årig tjej som har skilda föräldrar och stora familjer. På dagarna är jag med min pojkvän och går även andra året på gymnasiet i inriktning vård och omsorg. Jag är en shopping galen tjej som även gillar att rida och vara med

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mest av på bloggen?
 Min vardag
 Bilder
 Tips
 Träning
 Inköp
 Outfit
 Lite av varje
 På Önskelistan
 Om mig

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards