sandrarostedt

Alla inlägg under mars 2015

Av Sandra Rostedt - 2 mars 2015 21:10

Hej igen, ny månad här och tiden går så snabbt så!
Har haft en riktigt rolig dag i skolan då just vårt program fick lära sig hur man försvarar sig mot våld och hur man kommer loss om någon tex stryper mig eller bara greppar tag i mig. Har även fått veta mycket om ett ställe som heter långanäs där ungdomar/barn bor när dom är våldsamma och i princip galna. Jätte intressant :)
Imorgon ska vi spela fotboll på morgonen med två klasser till, inget jag ser fram emot! Men på onsdag kväll ska vår klass få åka till Boda Borg och vara i bara några få timmar tyvärr. Tyckte dom kunde ta på lektionstid så man hann vara där mer. Blir även bjudna på mat där, så ska bli roligt :)

Presentation


Hejsan svejsan! är en 17 årig tjej som har skilda föräldrar och stora familjer. På dagarna är jag med min pojkvän och går även andra året på gymnasiet i inriktning vård och omsorg. Jag är en shopping galen tjej som även gillar att rida och vara med

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mest av på bloggen?
 Min vardag
 Bilder
 Tips
 Träning
 Inköp
 Outfit
 Lite av varje
 På Önskelistan
 Om mig

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards