sandrarostedt

Alla inlägg den 11 mars 2015

Av Sandra Rostedt - 11 mars 2015 12:26

Uppdatera ingenting här nu vilket beror på att jag har gjort samma sak sen i lördags. Legat hela dagarna i sängen. Febern är nu borta men hostar varje sekund, så jobbigt. Har inte heller kunnat njuta av det fina vädret alla pratar om tyvärr. Verkar inte heller bara vara jag som är sjuk, mina vänner är också det.

Bemmaningen ringde mig förra veckan och undrade om jag ville börja som vikarie redan nu och jag sa ja. Sen ringde en annan därifrån några dagar efter och frågade samma sak. Dom skulle höra av sig men nu har det gått över en vecka. Till min kompis tog det bara 2 dagar innan dom ringde tillbaka. Så vet inte vad dom håller på med riktigt :)

Presentation


Hejsan svejsan! är en 17 årig tjej som har skilda föräldrar och stora familjer. På dagarna är jag med min pojkvän och går även andra året på gymnasiet i inriktning vård och omsorg. Jag är en shopping galen tjej som även gillar att rida och vara med

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mest av på bloggen?
 Min vardag
 Bilder
 Tips
 Träning
 Inköp
 Outfit
 Lite av varje
 På Önskelistan
 Om mig

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards