sandrarostedt

Alla inlägg den 11 maj 2015

Av Sandra Rostedt - 11 maj 2015 21:32

För 2 år sedan var jag och min syster i Stockholm för att se one directions konsert i friends arena. Min syster Är sjukt galen i dom vilket inte jag är :) Men tycker verkligen dem är sjukt grymma och bland dem bästa sångarna i världen!
Så om 1,5 månad åker hela familjen till Göteborg denna gång och vi ska shoppa medan småbarnen är på Liseberg. Sen på kvällen ska vi på deras konsert vilket blir roligt! Måste dock lära mig mer låtar först säger Amanda :)

Av Sandra Rostedt - 11 maj 2015 20:42

Måndag här igen och har haft min första dag i hemtjänsten i Landsbro. Denna dag har även visat tecken på sommar då det varit varmare, blåste lite dock. Men skönt!
Denna vecka är bara 3 dagar jobb med en kväll på onsdag. Därefter lång helg men ska gå bredvid på vilan. Dock lite tveksamt då jag läste att dom haft 27 personer i magsjuka nyligen.. Ska även hinna med 2 gym pass! :)
Nu ska Jag försöka vila och fortsätta kolla på "Sofias änglar" som är en favorit. Kram

Presentation


Hejsan svejsan! är en 17 årig tjej som har skilda föräldrar och stora familjer. På dagarna är jag med min pojkvän och går även andra året på gymnasiet i inriktning vård och omsorg. Jag är en shopping galen tjej som även gillar att rida och vara med

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mest av på bloggen?
 Min vardag
 Bilder
 Tips
 Träning
 Inköp
 Outfit
 Lite av varje
 På Önskelistan
 Om mig

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards