sandrarostedt

Alla inlägg den 8 februari 2015

Av Sandra Rostedt - 8 februari 2015 21:23

Jag går aldrig ut utan att ha

Borstat tänderna
Kammat håret
Sminkat mig något
Varit på toaletten
Med mig mobilen
Ätit frukost

Av Sandra Rostedt - 8 februari 2015 18:54

Hallå hallå! Har precis kollat på en gammal beck film då söndagars tv program endast är repriser. Var även och köpte godis för en stund sen också :) om en stund börjar farmen vilket är det enda ikväll.

Har inte gjort något denna helg utan bara legat och degat. Har ju sportlov vilket är skönt! Men även så drygt då jag inget kan göra om dagarna. Men funderar på att gå ner en sväng på stan imorgon och sen kanske gymma några gånger denna vecka. Vi får se helt enkelt :)

Av Sandra Rostedt - 8 februari 2015 12:51

Såg precis denna film på swefilmer.
Handlar om en tjej Rosie som har sin bästa vän Alex. Dem flyttar åt två olika håll men försöker ändå få vänskapen att funka. Rosie blir gravid och Alex hinner med flera tjejer. Resten får ni se själva :)
Den kändes lång men var ändå ganska bra. Handlar om kärleksfilm/vänskap/sorg.
Den får 3-4 av 5 i betyg!

Presentation


Hejsan svejsan! är en 17 årig tjej som har skilda föräldrar och stora familjer. På dagarna är jag med min pojkvän och går även andra året på gymnasiet i inriktning vård och omsorg. Jag är en shopping galen tjej som även gillar att rida och vara med

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mest av på bloggen?
 Min vardag
 Bilder
 Tips
 Träning
 Inköp
 Outfit
 Lite av varje
 På Önskelistan
 Om mig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards