sandrarostedt

Alla inlägg den 14 februari 2015

Av Sandra Rostedt - 14 februari 2015 18:15

Hoppas ni har en underbar Alla hjärtans dag!
Det har jag verkligen haft!
Åkte ner till bowlingen och åt god mat där Henrik bjöd :) dock tänker jag ge tillbaka pengar för så snäll får han inte vara!
Och nu när jag kom till honom hade han tänt ljus och köpt dyra rosor.
Och det bästa av allt :) han har gått med på att åka utomlands!! Så om ett år ska jag till Thailand med han och hans familj. Är såååå glad!!
Thailand here I come :)

Efter allt det där var inte min lilla present något i jämförelse! Köpte lite godis och duschkräm.

Presentation


Hejsan svejsan! är en 17 årig tjej som har skilda föräldrar och stora familjer. På dagarna är jag med min pojkvän och går även andra året på gymnasiet i inriktning vård och omsorg. Jag är en shopping galen tjej som även gillar att rida och vara med

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mest av på bloggen?
 Min vardag
 Bilder
 Tips
 Träning
 Inköp
 Outfit
 Lite av varje
 På Önskelistan
 Om mig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards