sandrarostedt

Alla inlägg den 3 februari 2015

Av Sandra Rostedt - 3 februari 2015 17:07

Idag har jag och Henrik 22 månader, snart 2 år alltså :) känns som jag känt honom hela livet. Han är den bästa och finns där varje dag för mig.
LOVE <3

Av Sandra Rostedt - 3 februari 2015 14:52

Pratade med min moster innan och fick det klart för mig om kvarg. Testade ju naturell kvarg för någon vecka sen och höll verkligen på att spy så äckligt det var. Men vill fortfarande få i mig mycket protein.
Köper man en 500g stor smaksatt kvarg så har den hälften så mycket protein och massa mer socker än en naturell. Däremot dem små som är 150g stora och smaksatt är lika nyttig som den stora naturella kvargen. Och nästan samma protein mängd! Så köper man bara fler små så är dem nyttiga och bra! Finns i massa smaker :)

Av Sandra Rostedt - 3 februari 2015 12:56

~Något jag är väldigt trött på just nu~

Snö och kyla! Det är något jag inte alls gillar vilket beror på att jag aldrig åkt skidor eller något som gör att jag skulle gilla snön. Annars hade det nog varit roligare men snö.
Så nu får den försvinna och fram med våren istället :)
Däremot tycker jag att det ser mysigt ut när folk är och åker skidor och bor i fins stugor och sånt. Något jag kanske skulle vilja testa på någon gång

Presentation


Hejsan svejsan! är en 17 årig tjej som har skilda föräldrar och stora familjer. På dagarna är jag med min pojkvän och går även andra året på gymnasiet i inriktning vård och omsorg. Jag är en shopping galen tjej som även gillar att rida och vara med

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mest av på bloggen?
 Min vardag
 Bilder
 Tips
 Träning
 Inköp
 Outfit
 Lite av varje
 På Önskelistan
 Om mig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards