sandrarostedt

Alla inlägg den 12 februari 2015

Av Sandra Rostedt - 12 februari 2015 22:29

Godkväll!
Började min morgon med att åka till Eksjö med pappa och farmor. Vi var på dollarstore och jag fick med mig lite hem. Pappa bjöd på lite fika. Och har nu för en stund sen varit på gymmet i 1,5 timme och kört armar och axlar, bra pass idag!
Åt nyss en rejäl kvällsmat då jag ätit alldeles för lite idag. Så det var gott och efterlängtat :) natti natti

Av Sandra Rostedt - 12 februari 2015 18:47

~ en sak du garanterat kommer att göra inom 5 år ~

Har redan nämnt många gånger vad jag kommer göra i framtiden. Senast var igår, jag kommer definitivt ha körkort. Även köpa min egna bil och betala av på. Även flytta till lägenhet är också garanterat, vill ju inte bo hemma när jag är 23 :) även jobba som undersköterska

Av Sandra Rostedt - 12 februari 2015 13:13

Det är enkelt att bry sig om vad andra tycker och tänker. Och att tänka på hur mycket bättre alla andra är. Detta är något jag måste jobba på. Måste sluta tänka på att jag inte är lika bra som alla andra. Måste börja bli nöjd med mig själv. Tänka att jag är så himla bra, jag är duktig på det jag gör, jag är finast. Det går inte att ändra på mitt utseende. Så varför inte tycka om den jag fick. Det går inte ändra på hur jag är som person, så dem som gillar min personlighet är dom jag ska umgås med. Jag är bäst och dem som finns runt omkring mig tycker jag är bäst. Jag ska inte bry mig om vad andra tycker. Utan göra exakt som jag vill och vara den jag är. Har blivit bättre och ska fortsätta bli bättre på att gilla mig själv :)

Presentation


Hejsan svejsan! är en 17 årig tjej som har skilda föräldrar och stora familjer. På dagarna är jag med min pojkvän och går även andra året på gymnasiet i inriktning vård och omsorg. Jag är en shopping galen tjej som även gillar att rida och vara med

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mest av på bloggen?
 Min vardag
 Bilder
 Tips
 Träning
 Inköp
 Outfit
 Lite av varje
 På Önskelistan
 Om mig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards