sandrarostedt

Alla inlägg under februari 2015

Av Sandra Rostedt - 12 februari 2015 13:13

Det är enkelt att bry sig om vad andra tycker och tänker. Och att tänka på hur mycket bättre alla andra är. Detta är något jag måste jobba på. Måste sluta tänka på att jag inte är lika bra som alla andra. Måste börja bli nöjd med mig själv. Tänka att jag är så himla bra, jag är duktig på det jag gör, jag är finast. Det går inte att ändra på mitt utseende. Så varför inte tycka om den jag fick. Det går inte ändra på hur jag är som person, så dem som gillar min personlighet är dom jag ska umgås med. Jag är bäst och dem som finns runt omkring mig tycker jag är bäst. Jag ska inte bry mig om vad andra tycker. Utan göra exakt som jag vill och vara den jag är. Har blivit bättre och ska fortsätta bli bättre på att gilla mig själv :)

Av Sandra Rostedt - 11 februari 2015 11:42

~ Om jag vann en miljon skulle jag ~
Göra något eller några av dessa saker.

Resa någonstans och åka runt och upptäcka saker. Göra massa roligt och bara njuta i en månad.

Köpa mig ett hus står också med på listan. Vem vill inte ha sitt egna hem och göra som man vill.

Köpa mig en egen bil. Har inget speciellt favoritmärke eller utseende på den.

Till sist kanske utbilda mig till något jag drömmer om och vill jobba med hela livet.

Av Sandra Rostedt - 10 februari 2015 19:12

~ mina mellannamn ~
Sandra Paulina Fredrika Rostedt

Jag är nöjd över mitt namn! Har inte riktigt tänkt på att jag skulle vilja heta något annat. Mina mellannamn är också fina och är ganska unga namn. Medans jag vet dem som har såna där ovanliga gamla mellannamn. Så jag tycker om det namn jag fick faktiskt :) bra valt!

Av Sandra Rostedt - 10 februari 2015 13:51

Hejsan! Var för en stund sen på maxi och handlade kött, pommes och sås för ska nämligen laga hemmagjord kebab om en stund, mums mums!
Övningskörde dit och det gick bra, lyckades även parkera trots trafiken av bilar :)

Hade väl ingen rolig kväll igår då Henrik somnade innan halv 9!! :) hade bestämt att kolla på tre tv program igår men slutade med att jag fick kolla på allt ensam :) haha

Av Sandra Rostedt - 9 februari 2015 22:22

~ Mina favoritskor ~

Får blir dessa skor som jag haft rätt länge nu! Använder dem både ute och på träning. Köpte dem faktiskt på deichmann, super billigt gillar väl alla :)

Av Sandra Rostedt - 9 februari 2015 20:55

Var nere på stan idag och solen lyste för fullt. Hade ett presentkort på kicks så letade runt därinne. Fick hjälp med att hitta en bra foundation som var jätte tunn vilket är skönt då det känns som man inte har smink på sig. Vet heller inte varför jag ena stunden är så torr och kakig i huden och andra stunden är den fet. Det är så svårt det där, att veta vad man ha för produkter. Tror att det är jag som måste bli bättre på att rengöra huden och smörja in den varje morgon. Beror ju även på att huden förändras vid olika årstider.
Köpte iallafall denna foundation som är lite dyrare, hade aldrig köpt den om det inte var för jag hade ett presentkort där :) fick även med mig min favorit mascara inne på hm som var på rea

Av Sandra Rostedt - 8 februari 2015 21:23

Jag går aldrig ut utan att ha

Borstat tänderna
Kammat håret
Sminkat mig något
Varit på toaletten
Med mig mobilen
Ätit frukost

Av Sandra Rostedt - 8 februari 2015 18:54

Hallå hallå! Har precis kollat på en gammal beck film då söndagars tv program endast är repriser. Var även och köpte godis för en stund sen också :) om en stund börjar farmen vilket är det enda ikväll.

Har inte gjort något denna helg utan bara legat och degat. Har ju sportlov vilket är skönt! Men även så drygt då jag inget kan göra om dagarna. Men funderar på att gå ner en sväng på stan imorgon och sen kanske gymma några gånger denna vecka. Vi får se helt enkelt :)

Presentation


Hejsan svejsan! är en 17 årig tjej som har skilda föräldrar och stora familjer. På dagarna är jag med min pojkvän och går även andra året på gymnasiet i inriktning vård och omsorg. Jag är en shopping galen tjej som även gillar att rida och vara med

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mest av på bloggen?
 Min vardag
 Bilder
 Tips
 Träning
 Inköp
 Outfit
 Lite av varje
 På Önskelistan
 Om mig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards