sandrarostedt

Alla inlägg den 8 januari 2015

Av Sandra Rostedt - 8 januari 2015 17:22

Fick hem dessa två plagg som jag köpte på gina tricots hemsida. Där hade dem mer rea än här i stan. Så hittade en tjock tröja med hög krage som jag velat ha länge. Och sen tränings shortsen som jag kan ha hela sommaren när jag är ute och går. Är super nöjd! Har börjat köpa mer och mer kläder därifrån.

Av Sandra Rostedt - 8 januari 2015 13:04

Första dagen i skolan idag vilket suger! Har två lektioner med 3,5 timmar emellan, drygt ja. Gymmet gick helt okej, är trött så orkade inte så mycket.
Slutar relativt tidigt idag och ska förbi mamma och hämta ett paket. Därefter ska jag inte göra något speciellt utan blir en lugn kväll hos Henrik! Det bästa är att det är fredag redan imorgon vilket betyder helg redan.

Älskar mitt läppstift från kicks.

Presentation


Hejsan svejsan! är en 17 årig tjej som har skilda föräldrar och stora familjer. På dagarna är jag med min pojkvän och går även andra året på gymnasiet i inriktning vård och omsorg. Jag är en shopping galen tjej som även gillar att rida och vara med

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mest av på bloggen?
 Min vardag
 Bilder
 Tips
 Träning
 Inköp
 Outfit
 Lite av varje
 På Önskelistan
 Om mig

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards