sandrarostedt

Alla inlägg den 17 januari 2015

Av Sandra Rostedt - 17 januari 2015 16:44

Tycker dessa tränings t-shirts är snygga! Speciellt den röda tröjan, så fin röd färg. Hittade en på rean för endast 139 kronor på sportamore så får se om jag beställer hem när studiebidraget kommit.

Av Sandra Rostedt - 17 januari 2015 14:40

Nu är våra vovvar sålda och det kommer kännas tomt utan dom. Ingen som skäller satan när man kommer hem och ingen som springer runt på golvet hela tiden :) Men dem kommer få det bra där dom är!
Och Amanda hoppas du hittar nya små gosiga hundar när du blir lite äldre istället!

Av Sandra Rostedt - 17 januari 2015 13:13

Av Sandra Rostedt - 17 januari 2015 11:32

Går ju vård och omsorgslinjen på gymnasiet och jag trodde den skulle vara mer praktisk, vilket vi gjorde i ettan men nu i tvåan har det inte varit något. Vilket vår klass tycker är dåligt då vi varken kommer ihåg hur man lindar ben, tar upp patienter på rätt sätt eller något sånt vilket gör oss osäkra inför praktik och jobb.

Men det som är mitt favoritämne inom denna linje är psykologi, psykiatri och socialpedagogik. Just för att det är såna ämnen då man egentligen får betyg för att tycka till och skriva vad man känner. Jag får yttrycka helt vad jag tycker på alla inlämningar vilket är så kul. Att veta att jag får höga betyg för att läraren tyckte att jag skrev och uttryckte mig bra. Det är ingen riktig fakta man behöver som i andra ämnen utan man får tänka och tycka till helt fritt.

Roligt tycker jag!

Presentation


Hejsan svejsan! är en 17 årig tjej som har skilda föräldrar och stora familjer. På dagarna är jag med min pojkvän och går även andra året på gymnasiet i inriktning vård och omsorg. Jag är en shopping galen tjej som även gillar att rida och vara med

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mest av på bloggen?
 Min vardag
 Bilder
 Tips
 Träning
 Inköp
 Outfit
 Lite av varje
 På Önskelistan
 Om mig

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards