sandrarostedt

Alla inlägg den 5 januari 2015

Av Sandra Rostedt - 5 januari 2015 17:42

Visst vill man bara resa iväg när man ser dessa bilder? Och högst upp på listan står dem här platserna. Tänk var kul om man varannat år reser till en plats och gör så hela livet. Tänk va många platser man har varit på då, och va mycket man har upplevt. Ser fram emot resor när jag har pengar!

Av Sandra Rostedt - 5 januari 2015 15:36

Gick på stan ett par timmar direkt efter jag vaknade idag. Vilket är ett sorts intresse för mig då jag gillar att gå i affärer även om jag inte köper nåt. Men är extra kul när det är rea :) fyndade denna för halva priset och det kommer att bli min vårjacka! Som min mamma sa så har detta aldrig varit min stil förut men nu tycker jag det är jätte snygg :)

Presentation


Hejsan svejsan! är en 17 årig tjej som har skilda föräldrar och stora familjer. På dagarna är jag med min pojkvän och går även andra året på gymnasiet i inriktning vård och omsorg. Jag är en shopping galen tjej som även gillar att rida och vara med

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mest av på bloggen?
 Min vardag
 Bilder
 Tips
 Träning
 Inköp
 Outfit
 Lite av varje
 På Önskelistan
 Om mig

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards