sandrarostedt

Alla inlägg den 18 januari 2015

Av Sandra Rostedt - 18 januari 2015 12:31

Goooodmorgon!
Övningskörde massor igår och nu går det faktiskt riktigt bra. Så nu är jag taggad inför att ta körkort.
(Dock nästan ett år kvar)
Så nu måste jag lära mig massa detaljer och lite istället, måste även börja plugga lite teori snart. Och passa på köra varje gång vi ska någonstans så allt sätter sig.

Har precis gjort en inlämning klart snabbt nu som handlar om mina mål på aktivitetsledarskapen.
Och nu står det bara hockey på schemat idag i Landsbro om några timmar.
Har ingen söndags ångest än :)

Presentation


Hejsan svejsan! är en 17 årig tjej som har skilda föräldrar och stora familjer. På dagarna är jag med min pojkvän och går även andra året på gymnasiet i inriktning vård och omsorg. Jag är en shopping galen tjej som även gillar att rida och vara med

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mest av på bloggen?
 Min vardag
 Bilder
 Tips
 Träning
 Inköp
 Outfit
 Lite av varje
 På Önskelistan
 Om mig

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards