sandrarostedt

Alla inlägg den 2 januari 2015

Av Sandra Rostedt - 2 januari 2015 20:46

Detta är ett ljus i doften äpple och kanel men finns säkert i andra lukter. Men denna passar perfekt nu vid vintern och julen. Skiftar som sagt färg när man tänder den, tyckte jag var roligt då jag aldrig sett sånt förut. Jag tror detta ljus går att köpa på Ica maxi, fick min i julklapp. Är iallafall mycket mysigare än vanligare ljus tycker jag. Så hoppas denna finns i andra dofter för då kommer jag köpa fler!

Av Sandra Rostedt - 2 januari 2015 17:03

Grattis min söta lillebror på 3 års dagen!
Nu är det mindre än en vecka kvar till skolan och får ångest. Vill inte tillbaka till skolan, längtar tills jag slutar!
Vilket tyvärr är 1.5 år kvar, segt!
Men Nu i början på detta året drar ridningen igång igen, om en vecka eller nåt! Sen på onsdag drar även hockeyn i Landsbro igång med så blir kul att följa. Så lite saker har jag att se fram emot.
Hoppas ni får en bra fredag! Kram

Av Sandra Rostedt - 2 januari 2015 13:04

Wake up Foundation i färgen 02/ Lumene primer som motverkar glans

Ett transparent puder från Max factor/ mary-lou manizer highlight/ rouge och bronzer från elf

Telescopic mascara-varierar och byter dock mascara varje gång/ eyeliner från hm/ ögonbrynskit från elf


Har ibland mer och ibland mindre smink men detta är det jag brukar använda. Använder inte speciellt dyrt smink då jag inte tycker det är nödvändigt när detta är lika bra. Rekommenderar eyelinern då den är jätte billig och grym. Mascaran är också bra då man får lösfransar effekt men den är lite dyrare, fick den i julklapp.

Av Sandra Rostedt - 2 januari 2015 00:16

Har många gånger snackat om denna filmen men tänkte göra det för mina nya läsare med. Filmen "the fault in our stars var bästa filmen 2014 enligt mig. Så ni som inte sett den måste se den och ni som har sett den får kolla igen :)
Man får ett helt nytt perspektiv på livet. Vi blir sura för småsaker eller tänker att man inte har tillräckligt med saker. Men det vi inte tänker på är hur dåligt dem som är sjuka har det så mycket värre. Kärlek, gråt och lycka ger denna filmen! 10/10 poäng :)

Presentation


Hejsan svejsan! är en 17 årig tjej som har skilda föräldrar och stora familjer. På dagarna är jag med min pojkvän och går även andra året på gymnasiet i inriktning vård och omsorg. Jag är en shopping galen tjej som även gillar att rida och vara med

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mest av på bloggen?
 Min vardag
 Bilder
 Tips
 Träning
 Inköp
 Outfit
 Lite av varje
 På Önskelistan
 Om mig

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards