sandrarostedt

Alla inlägg den 1 januari 2015

Av Sandra Rostedt - 1 januari 2015 18:50

2015 är nu här :) ett nytt år med nya möjligheter. Hoppas iallafall att detta året blir mycket bättre än 2014 var, då det fanns mycket nedgångar.
Har ingenting som är planerat att jag ska göra redan nu. Eller jo gå på one direction konserten för min syrras skull :) men annars ingenting faktiskt. Har ni något roligt eller tråkigt ni ska göra?!

Av Sandra Rostedt - 1 januari 2015 15:32

hsr aldrig tidigare haft nyårslöften då jag inte kommit på några och för att dem alltid är svåra att hålla. Men i år ska jag faktiskt ha det och tänker inte ha några stora löften utan små saker som jag vet jag kan klara om jag vill och som ändå betyder något för mig. Här kommer mina nyårslöften:

#Bara äta godis/chips på helgerna

#Ska vara snäll och blir jag arg ska jag hålla det imom mig

#Försöka röra mig mer/motionera

#Fortsätta få högre betyg i skolan

#Få sommarjobb

#Få körkort

Av Sandra Rostedt - 1 januari 2015 14:05

Har nu tagit body buttern på hela kroppen och oj va gott man luktar. Är min absoluta favorit doft med så! Har även en duschkräm och handkräm, är så glad att jag fick dessa i julklapp! Mina favoriter.
Har även i två andra dofter som också luktar gott! Så nu har jag så det räcker länge. Body butter är så bra, älskar detta märket! Stort tips! :)

Presentation


Hejsan svejsan! är en 17 årig tjej som har skilda föräldrar och stora familjer. På dagarna är jag med min pojkvän och går även andra året på gymnasiet i inriktning vård och omsorg. Jag är en shopping galen tjej som även gillar att rida och vara med

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mest av på bloggen?
 Min vardag
 Bilder
 Tips
 Träning
 Inköp
 Outfit
 Lite av varje
 På Önskelistan
 Om mig

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards