sandrarostedt

Alla inlägg den 4 januari 2015

Av Sandra Rostedt - 4 januari 2015 16:25

La för nästan ett år sen upp en bild på dessa borstarna men då hade jag precis fått hem dem och aldrig använt dem. Nu när jag har det så kan jag säga att det är dem bästa borstarna jag testat. Och att man får 10 borstar för endast 125 kronor är sjukt. Alla borde införskaffa dessa. Både mjuka och snygga. Stort tips!!

Av Sandra Rostedt - 4 januari 2015 13:08


 

Ligger i sängen och kollar på skidåkning där en svensk precis kom trea. Håller på att fixa med bloggen samtidigt som jag kollar runt på lite kläder på internet.
Idag ska jag ha min fixar söndag. Duscha, skrubba, smörja kroppen. Ska för första gången testa schampoo,balsam och duschkräm från the body shop som ni ser på bilden. Fick dem av mamma när dem hade varit och rest så ska bli spännande att testa.
Sökte förresten sommarjobb för någon vecka sen, men bara inom kommunen. Vilket tyvärr har rykte om att dem inte tar in såna i min ålder eller inte ens tar in dem som har rätt utbildning. Så ska ringa runt också i början på februari.

Börjar även få lite söndags ångest inför skolan som börjar på torsdag :)

Av Sandra Rostedt - 4 januari 2015 10:53

Jag gillar mest sommar och sen lite vinter. Gillar inte årstiderna emellan då dem inte är något speciellt. Men sommaren är verkligen bäst på många sätt. Man slipper ta på sig massa när man ska gå ut. Slipper frysa när man ska ut och även sola och bli brun. Dock får jag inte mycket färg av solen vi får i Sverige känns det som.
Sen är grillad mat underbart!! Potatis och kött och dipp, bästa maten. Jordgubbarna är också något jag längtar efter hela tiden, såå gott!
Det blir heller inte mörkt tidigt utan man kan gå ut och gå i ljuset sena sommarkvällar.
Man är ju även ledig vilket är det bästa!! Så man kan åka iväg och hitta på saker, Öland brukar vara ett måste.
Sommaren är helt enkelt bäst! Vilken är er favorit årstid? :)

Presentation


Hejsan svejsan! är en 17 årig tjej som har skilda föräldrar och stora familjer. På dagarna är jag med min pojkvän och går även andra året på gymnasiet i inriktning vård och omsorg. Jag är en shopping galen tjej som även gillar att rida och vara med

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mest av på bloggen?
 Min vardag
 Bilder
 Tips
 Träning
 Inköp
 Outfit
 Lite av varje
 På Önskelistan
 Om mig

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards