sandrarostedt

Alla inlägg den 29 januari 2015

Av Sandra Rostedt - 29 januari 2015 17:12

Ikväll på 5an 20.00 börjar detta program! Har sett reklamen flera gånger och det verkar riktigt roligt! Så titta ikväll :) och hoppas det lever upp till förväntningarna.

Om en stund ska pappa bjuda mig på mc donalds mat :) kram

Av Sandra Rostedt - 29 januari 2015 15:06

Är nu hemma efter att ha haft gym på morgonen och sen en lektion till för en stund sen. Varför lägger dem schema så att jag har 4 timmar rast :(
Nu har jag iallafall tagit helg vilket är så skönt! Är ensam hela kvällen också då Henrik ska på hockey. Så får se vad jag hittar på! Det jag vet är att jag måste ha lösgodis idag eller imorgon då det var så länge sen :)

Av Sandra Rostedt - 29 januari 2015 11:07

Trodde förut att youtube bara var massa roliga videos eller musik och sånt. Men sen ett tag tillbaka sa min syrra att hon kollar på youtubers som håller på med smink, tips på produkter, roliga tävlingar, hår, haul och massa. Så då började jag med trycka in mig på olika tjejer och nu är jag fast. Kollar på youtube varje dag när jag inte har nåt att göra och följer ett 50 tal tjejer. Det är såå kul! Fast om ni inte är intresserade av smink och hår och kläder kanske det inte passar er :) Några tips på youtubers är:
Thereselindgren
Anty
Sacha Richardson
Misslisibell

Presentation


Hejsan svejsan! är en 17 årig tjej som har skilda föräldrar och stora familjer. På dagarna är jag med min pojkvän och går även andra året på gymnasiet i inriktning vård och omsorg. Jag är en shopping galen tjej som även gillar att rida och vara med

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mest av på bloggen?
 Min vardag
 Bilder
 Tips
 Träning
 Inköp
 Outfit
 Lite av varje
 På Önskelistan
 Om mig

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards