sandrarostedt

Alla inlägg den 6 januari 2015

Av Sandra Rostedt - 6 januari 2015 16:56

Tror att det är nu på måndag ridningen drar igång igen. Denna gång med en ny grupp och i stora ridhuset. Har utvecklats mycket det senaste året med tanke på att jag bara ridit i två år. Och vill utvecklas ännu mer, speciellt i hoppning då det är så kul!

Av Sandra Rostedt - 6 januari 2015 13:59

Hallå! Tänkte vara duktig igår och somna vid 10 istället för 12 men vaknade vid 10. Så jag sov ju bara ännu mer istället för mindre då jag skulle bli van inför skolan. Smart som jag är :)
Men idag gick jag hem från Henrik när jag hade vaknat då han jagar. Har sen dess myst i sängen och kollar nu på skidåkning.
Och om två dagar börjar skolan och vill verkligen inte :( men om vi går på hockey imorgon kanske det får mig på bättre humör.
Vad som sker resten av dagen är att fortsätta njuta av ledigheten, ska även äta pizza mums och sen kanske fixa med lite saker här hemma.

Av Sandra Rostedt - 6 januari 2015 10:45

Har gått och blivit kär i läppstift. Är ju verkligen så snyggt och är nästan det man ser först på någon. Man kan ju ha i massa olika färger vilket är kul då man varje dag ser annorlunda ut. Är dock så torr om läpparna och är så svårt att hitta rätt färger. Men några ska jag skaffa mig inom kort.

Presentation


Hejsan svejsan! är en 17 årig tjej som har skilda föräldrar och stora familjer. På dagarna är jag med min pojkvän och går även andra året på gymnasiet i inriktning vård och omsorg. Jag är en shopping galen tjej som även gillar att rida och vara med

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mest av på bloggen?
 Min vardag
 Bilder
 Tips
 Träning
 Inköp
 Outfit
 Lite av varje
 På Önskelistan
 Om mig

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards