sandrarostedt

Alla inlägg under januari 2015

Av Sandra Rostedt - 13 januari 2015 21:20

Drömmer mig bort till varmare väder. Hur underbart hade inte detta över varit? Blir bara nere av detta dåliga väder vi har här.
Jag och Henrik har funderingar på att börja gymma. Men vi får se hur det blir!
Nu ska jag kolla runt på lite bloggar och sedan sova, natti!

Av Sandra Rostedt - 13 januari 2015 16:38

Mitt smink ligger vanligtvis i en neccessär men det blir så skitigt där i. Så idag bestämde jag mig för att börja använda min sminkväska igen som jag fått av mamma. Passar ju perfekt när jag ska resa mellan mamma och pappa varje vecka.

Av Sandra Rostedt - 12 januari 2015 16:41

10 saker jag tycker om
Chips/godis
Sovmorgon
Kärleksfilmer
Jordgubbar
Mysiga Filtar
Shopping
Mat
Värme
Öland
Värmeljus

9 saker jag tycker mindre om
Elaka människor
Vakna tidigt
Spindlar
Kyla
Vara Sjuk
Champinjoner
Regn
Snö
Choklad

8 saker jag vill göra i framtiden
Resa
Flytta hemifrån
Skaffa familj
Jobba med mitt drömjobb
Få drömhuset
Köpa bil
Köpa stor mysig hund
Vinna pengar

7 ord som beskriver mig
Känslig
Rolig
Omtänksam
Envis
Ärlig
Osäker
Glad

6 bloggar jag läser
Elin Johansson
Patricia Lindqvist
Andrea Hedenstedt
Tove waldemar
Helen torsgården
Ella balsvik

5 platser jag gillar att vara på
Hemma
sängen
utomlands
Hockeyhallen
Ridhuset

4 saker jag är rädd för
Spindlar
Bråk
Döden
Krig

3 saker jag ser fram emot
Flytta hemifrån
Framtiden
Alla resor jag vill göra

2 bra filmer
Harry Potter
Step up

Av Sandra Rostedt - 12 januari 2015 08:50

Kollade på hockey igår, tyvärr förlust. Hade även så svårt att somna, blev framåt 1. Så är ganska trött!
Och idag har jag styrketest på idrotten. Sen när jag kommer hem ska jag till stallet.
Har faktiskt inget planerat denna vecka vilket känns skönt. Förutom på fredag då jag ska på Henriks systers examen. Hej så länge!

Av Sandra Rostedt - 11 januari 2015 22:31

Söta lilla Eddie! Han gillar när jag tar kort och gör sig extra fin :) och när vi lekte med tågbanan kollade han noggrant så jag inte slutade leka, då skäller han på mig. Söta unge <3

Av Sandra Rostedt - 11 januari 2015 11:03

Vill ni följa mig på fler platser än bloggen så är instagram perfekt. Här är några bilder därifrån.
//sandrarostedt//

Av Sandra Rostedt - 10 januari 2015 15:49

Har så länge velat ha dessa skor! Men har aldrig riktigt köpt dem mest för att dem är mycket dyrare än vad jag brukar köpa skor för. Men i år hoppas jag och har tänkt köpa dem. Så snygga om man håller dem vita :) har hört att dem är så sköna att gå i också?!

Presentation


Hejsan svejsan! är en 17 årig tjej som har skilda föräldrar och stora familjer. På dagarna är jag med min pojkvän och går även andra året på gymnasiet i inriktning vård och omsorg. Jag är en shopping galen tjej som även gillar att rida och vara med

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mest av på bloggen?
 Min vardag
 Bilder
 Tips
 Träning
 Inköp
 Outfit
 Lite av varje
 På Önskelistan
 Om mig

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards