sandrarostedt

Alla inlägg den 28 april 2015

Av Sandra Rostedt - 28 april 2015 08:01

Godmorgon! Vaknade redan vid 7 idag och super pigg. Hade dock velat sova mycket längre då jag inte jobbar föränn ikväll.

I söndags var jag och pappa ute med Eddie i lekparken. Övningkörde och köpte mjukglass på biltema därefter.
Igår började jag min första dag på oasen. Det gick bra och det var en lugn arbetsplats! Ska göra min andra dag där ikväll med då jag jobbar till 22.
Om Jag inte nämnt det innan så har jag fått hem mitt schema inför sommaren då jag ska jobba nästan hela sommaren. Dem 3 första veckorna jobbar jag inte alls mycket. Men sen i 3 veckor jobbar jag mer än man borde göra. 2 hela veckor med bara 2 lediga dagar och då jobbar jag hela helgerna med. Men det ska nog gå bra :)

Presentation


Hejsan svejsan! är en 17 årig tjej som har skilda föräldrar och stora familjer. På dagarna är jag med min pojkvän och går även andra året på gymnasiet i inriktning vård och omsorg. Jag är en shopping galen tjej som även gillar att rida och vara med

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mest av på bloggen?
 Min vardag
 Bilder
 Tips
 Träning
 Inköp
 Outfit
 Lite av varje
 På Önskelistan
 Om mig

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards