sandrarostedt

Alla inlägg den 1 juni 2015

Av Sandra Rostedt - 1 juni 2015 21:43

Var för en stund sen och tränade! Körde armar, axlar, mage och lite ben. Man hinner faktiskt träna igenom allt på 1,5 timme. Blev extra glad när jag nu ökade i hantlar till 11kg!! För 4 månader sedan hade jag 5. Så jag är super nöjd :) fortsätter även med cykling för att hålla igång konditionen något. Puss

Av Sandra Rostedt - 1 juni 2015 11:28

Hej! Är nu hemma efter en lektion i skolan. Kommer inte ha vanliga lektioner dom två sista veckorna. Är ledig onsdag, torsdag, fredag. Så det blir skönt med mycket ledigt nu när jag ska jobba hela sommaren. Har ju jobbat i helgen och igår kom jag in i det lite mer. Så det kommer nog bli bra :)
Efter skolan åkte jag och Adelia och fikade! Så gott och billigt på maxi!
Nu är det redan första juni och det har blåst och regnat hela dagen. Tycker synd om dom som har semester första perioden för någon sommar ser jag inte ännu.
Har inte bloggat sen i fredags vilket beror på att jag varit orolig över saker. Är oftast därför det blir lite tomma dagar här då och då. Kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan svejsan! är en 17 årig tjej som har skilda föräldrar och stora familjer. På dagarna är jag med min pojkvän och går även andra året på gymnasiet i inriktning vård och omsorg. Jag är en shopping galen tjej som även gillar att rida och vara med

Fråga mig

4 besvarade frågor

Omröstning

Vad vill ni se mest av på bloggen?
 Min vardag
 Bilder
 Tips
 Träning
 Inköp
 Outfit
 Lite av varje
 På Önskelistan
 Om mig

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards